על התחושה ש"משהו לא בסדר איתנו"

מקור רוב הצרות בחייהם של בני אדם הוא התחושה הבסיסית ש"משהו לא בסדר איתנו". כל אחד והגרסאות שלו. אני לא מספיק… (השלימו את החסר) אני לא שווה לא מגיע לי משהו דפוק אצלי רק כאשר אני ….. אז…. אני לא כמו כולם. משהו אצלי לא בסדר. אני לא חשוב לא רואים אותי לא סופרים אותי […]