על התחושה ש"משהו לא בסדר איתנו"

על התחושה ש"משהו לא בסדר איתנו" - עופר לוי

מקור רוב הצרות בחייהם של בני אדם הוא התחושה הבסיסית ש"משהו לא בסדר איתנו". כל אחד והגרסאות שלו. אני לא מספיק… (השלימו את החסר) אני לא שווה לא מגיע לי משהו דפוק אצלי רק כאשר אני ….. אז…. אני לא כמו כולם. משהו אצלי לא בסדר. אני לא חשוב לא רואים אותי לא סופרים אותי […]

אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את הביקור שלך כאן ולהציג לך תכנים מותאמים אישית.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו

למדתי מאוד חזק להפסיק להגיד אי אפשר, אלא לשאול איך אפשר. בכל תחום. קיבלתי אומץ פשוט לעשות דברים בנושא הכסף. כמו לפתוח חשבון השקעות, לקנות בית להשקעה גם אם זה לבד בלי הבן זוג שלי.
נלי אהרונוב, 36, רואת חשבון

שפע של כסף, 2018