fb

ההצלחה מתחילה מבפנים

השיתופים המרגשים של המשתתפים שלנו

אופיר גאורי, 43, מהנדס

צרור המפתחות, 2021

אני מרגיש שקיבלתי עכשיו ספר הוראות איך צריך להתנהג עם הנפש שלנו.
לפני סדנת "צרור המפתחות" ידעתי שחסר לי ביטחון עצמי, שאני כל פעם מתכנס לתוך עצמי בסיטואציות מסוימות אבל אמרתי "אני ביישן, זה האופי שלי, זה מי שאני". חיפשתי הרבה אישורים חיצוניים, הייתי עסוק בהשוואות שגרמו לי לתחושות לא נעימות, הייתי פרפקציוניסט במובן השלילי של המילה וכל הזמן הרגשתי את הצורך להוכיח את עצמי. בנוסף הייתה לי נטייה לאגור את דברים בבטן, לדבר עם עצמי ולהלהיט את עצמי. אחרי שהייתה חולפת הסיטואציה לא הייתי מבין איך אני מגיע לכזו התפרצות.

סדנת "צרור המפתחות" הייתה פשוט וואו.
הרגשתי שהתכנים מתאימים לי ממש כמו כפפה ליד.
עופר הצליח להעביר בצורה מאוד ברורה ופשוטה מה מניע אותנו, מה פוגע לנו בביטחון העצמי, איזה גורמים גורמים לנו לאבד את הביטחון וההערכה העצמית, ואחרכך איך להתמודד עם כל דבר- זה פשוט עשה לי פלאים. בסדנה עופר היה מאוד ברור, נגע בנקודות חשובת ואז נתן כלים להתחיל להתמודד.

ברגע שהבנתי והפסקתי את המנגנון של ההשוואות ונהייתי מרוכז ב'מרכז' שלי, ברגע שנהייתי מודע והקטנתי את הצורך שלי באישורים חיצוניים, התחלתי לראות שהביטחון העצמי עלה והתחלתי להרגיש יותר חופשי.

אני מרגיש שקיבלתי עכשיו ספר הוראות איך צריך להתנהג עם הנפש שלנו. פתאום יש חוקים ברורים וכשאתה לומד איך המנגנון עובד זה באמת פשוט. אבל זה פשוט כי יש לך את הכלים ביד.

לעמוד מול המראה ולהגיד מנטרה זה לא משהו שהייתי עושה בעבר. אבל כאשר נתתי צ'אנס אמיתי הבנתי שזה מחלחל, נכנס למערכות ועוזר ליישם. אחרי שאתה מיישם ורואה את התוצאות אתה מבין שהשמיים הם הגבול.

שיתוף הפוסט

למדתי מאוד חזק להפסיק להגיד אי אפשר, אלא לשאול איך אפשר. בכל תחום. קיבלתי אומץ פשוט לעשות דברים בנושא הכסף. כמו לפתוח חשבון השקעות, לקנות בית להשקעה גם אם זה לבד בלי הבן זוג שלי.
נלי אהרונוב, 36, רואת חשבון

שפע של כסף, 2018